Гарантія та Сервіс

Гарантія якості та сервісне обслуговування

В інтернет-магазині “АгроМотоСвіт” продається тільки якісна мототехніка та інше обладнання від відомих виробників. Ми в першу чергу зацікавлені, щоб наша техніка служила довго та якісно у кожного клієнта. Всі товари, які ви можете у нас купити, сертифіковані на території України і підлягають гарантійному обслуговуванню.

Умови гарантії

Ми надаємо офіційну гарантію від виробника на товари, які ви у нас купуєте. Гарантуємо заміну деталей і вузлів, за умови дотримання технічних вимог, описаних в інструкціях по експлуатації техніки. Гарантія надається на термін, вказаний в гарантійних талонах або в договорі купівлі-продажу. Техніка та обладнання, які були придбані в інтернет-магазині, обслуговуються і ремонтуються, на умовах, що визначаються виробником продукції.

Сервісне обслуговування

Для гарантійного сервісного обслуговування рекомендуємо вам протягом всього терміну експлуатації виробу зберігати супровідну документацію, що поставляється разом з виробом (гарантійний талон, інструкцію по експлуатації), а також документи, що підтверджують факт купівлі-продажу (касовий чек, товарна накладна і т. п.). 

Ми здійснюємо ремонт різної мототехніки (двигунів, мотоблоків, мінітракторів, мотоциклів, бензопил, мотокос), наші механіки стараються зробити  сервіс і ремонт в максимально короткі терміни. Оперативність ремонту становить від півгодини і більше, в залежності від складності поломки, наші клієнти отримують максимально швидку допомогу по ремонту та обслуговуванню. Ви залишитеся задоволені нашим ставленням як до клієнта, так і до мототехніки.

Гарантійний ремонт, обмін та повернення

У разі виявлення несправності в придбаному виробі, вам необхідно звернутися до авторизованого сервісного центру (в разі офіційної гарантії від  виробника) або зв’язатися з нашими операторами, які в мінімальний термін вирішать питання про ремонт або заміну несправного виробу.

За висновком сервісного центру, за відсутності порушень інструкції по експлуатації можливі:

  • гарантійний ремонт;
  • заміна товару (при наявності акта сервісного центру про неможливість або недоцільність ремонту).

Відповідно до “Закону про захист прав споживача” покупець має право обміняти або повернути товар протягом перших 14 календарних днів після покупки.

Увага! Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у використанні, збережений товарний вигляд, всі аксесуари і споживчі властивості, немає подряпин, сколів, потертостей і т.п. Також повинен бути в наявності повний комплект поставки, всі елементи упаковки і маркування, збережені пломби, фабричні ярлики, товарні квитанції або накладні (документи, які підтверджують покупку).

Гарантія не поширюється на:

  • поточне технічне обслуговування, заміну обладнання яке схильне до природного зносу в процесі експлуатації, діагностику, періодичні перевірки і регулювання;
  • заміну технічних рідин і фільтрів (повітряний, паливний, маслений і т.п.), що підлягають заміні або обслуговування;
  • деталі, схильні до природного зносу в ході експлуатації виробу: шини, свічки розжарювання, свічки запалювання, паливні інжектори, лампи, гальмівні колодки, диски зчеплення, сальники, пильовики, троси, тяги, електричну частину (проводка, стартера, щітки), скло, дзеркала , ремінні та ланцюгові передачі і т.п;
  • наслідки ремонтних робіт, переобладнань і інших змін в конструкції, здійснених в ремонтній майстерні, яка не належить до офіційної дилерської мережі виробника;
  • пошкодження, що виникли внаслідок використання технічних рідин або додаткового обладнання нестандартного виготовлення і не володіють якостями і властивостями стандартних, а також внаслідок використання неоригінальних запасних частин;
  • ремонт і заміну деталей виробу, якщо необхідність в них виникла в результаті порушення правил експлуатації, зловживання або недбалого поводження при експлуатації;
  • пошкодження, отримані в результаті природних явищ, наприклад: граду, землетрусу, блискавки, повені і т.п;
  • інші випадки, які не передбачені даними зобов’язаннями або юридично не оформлені додатковими гарантійними зобов’язаннями, зокрема на компенсацію непрямих або випадкових збитків, пов’язаних з несправністю виробу.